Servis 24 přihlášení na účet pro nevidomé osoby



Česká spořitelna u svého internetového bankovnictví myslí i na ty, kteří přišli o zrak. Ti mohou služby Servis24 využívat také a to po kliknutí na odkaz Pro nevidomé, který se nachází na úvodní stránce Servis24 v její spodní části. Pokud je někdo nevidomý a má potřebné čtecí zařízení, může takto internetbanking používat – čtecí zařízení ho bude navigovat a klient tak může nejen sledovat aktuální stav na jeho bankovním účtu, ale provádět i jiné operace, jako je např. odeslání platby na jiný bankovní účet nebo kontrola historie všech finančních transakcí.

Jak vybrat vhodné heslo pro Servis24 přihlášení na účet?

Vhodné heslo pro přihlášení do internetového bankovnictví Servis 24 musí jednak splňovat určité požadavky, zároveň je ale optimální, pokud si jej klient zvolí takové, které si bude snadno pamatovat. Kromě toho by ale pochopitelně mělo být dostatečně silné, aby se nikdo na jeho účet nedostal. Heslo pro Servis24 přihlášení na účet musí mít mezi 8 až 30 znaky, z toho musejí být alespoň dvě písmena a dvě čísla, naopak nesmí v něm být např. mezery, diakritika apod. Doporučujeme vymyslet si takové, které nikdo neuhodne, ale zároveň si jej dokážete snadno zapamatovat. Pokud si jej budete někde zapisovat, rozhodně si ho schovejte tak, aby se k němu nikdo nemohl dostat. Není také dobré mít pro internetbanking stejné heslo jako např. pro Facebook, e-mailovou schránku nebo jiné aplikace. Pro Servis24 přihlášení na účet byste měli mít unikátní heslo, které nikde jinde nepoužíváte, čímž bude Váš účet ve větším bezpečí.



Jak provést Servis24 přihlášení na účet, když zapomenu heslo?

To, že uživatel internetového bankovnictví zapomene svoje přihlašovací heslo, se občas stává a v takové situaci není třeba propadat panice. Pokud si nemůžete vzpomenout, jaké heslo pro Servis24 přihlášení na účet jste si nastavili, stačí v přihlašovacím formuláři kliknout na odkaz Zapomenuté/zablokované heslo a nastavit si heslo nové. K tomu budete kromě klientského čísla potřebovat ještě bezpečnostní kód (ten samý, který jste použili při zakládání Vašeho online účtu). Do příslušné kolonky na monitoru vyplníte čtyři požadované znaky z bezpečnostního kódu, kliknete na tlačítko Přihlásit, hned poté se Vám odešle textová zpráva na Váš mobilní telefon, z ní opíšete kontrolní kód, kliknete na tlačítko Odeslat a nastavíte si zbrusu nové přihlašovací heslo.

Na koho se obrátit, když mám problém při Servis24 přihlášení na účet?

Pokud máte s přihlášením do internetového bankovnictví problémy a nedaří se Vám ani obnovit heslo, můžete se obrátit na telefonickou podporu služby Servis24.cz. Aktuálně se jedná o pět čísel (najdete je na webu České spořitelny), na která můžete kdykoliv zavolat (i tehdy, když se nacházíte v zahraničí) a operátor na druhé straně linky Vám pomůže problém se Servis24.cz přihlášením na účet vyřešit.

Kde najdu aplikaci pro mobilní přihlášení na účet Servis24?

Aplikace pro mobilní přihlášení na účet Servis24 naleznete v příslušných internetových obchodech – v případě Androidu na Google play, v případě iOS na App Store a u Windows Phone na Windows Phone Store. Odkazy na aplikace jsou k dispozici také na webových stránkách České spořitelny, kde jsou mimo jiné i QR kódy pro rychlejší stažení. Aplikace mobilního bankovnictví jsou ve všech případech zcela zdarma a používat je mohou i ti, co účet u České spořitelny nemají – pro ty je volně dostupná funkce vyhledávání nejbližších poboček a bankomatů. Kromě mobilních telefonů lze jednotlivé aplikace pro Servis24 přihlášení na účet spustit i na tabletech.

Tyto stránky nejsou oficiální webovou prezentací České spořitelny a mají pouze informativní charakter.


Reklama:


Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!